Γνωρίστε την Κλήση πελατών

27/08/2019
Sotiriadis Dataspot

Όσο οι ανάγκες κι οι απαιτήσεις του κοινού αυξάνονται, τόσο οι επιχειρήσεις εστίασης (καφέ, εστιατόρια κλπ.) εκσυγχρονίζονται με σκοπό να ανταποκριθούν όσο το δυνατόν καλύτερα σε αυτές τις ανάγκες.
 
Τα συστήματα τηλεειδοποίησης ή αλλιώς Κλήση πελατών βελτιώνουν τόσο την εμπειρία του πελάτη κατά την παραμονή του στο κατάστημα και την παραλαβή της παραγγελίας του, όσο και τις καθημερινές εργασίες κι υπηρεσίες του προσωπικού σας. Βοηθάει στην αποσυμφόρηση των υπαλλήλων αλλά και πελατών στο χώρο παράδοσης/παραλαβής παραγγελιών και μειώνει την πολύωρη άτακτη αναμονή.
 
Πώς λειτουργεί:
 
Αφού δοθεί η παραγγελία, ο σερβιτόρος προσφέρει στον πελάτη μια συσκευή κλήσης (μπίπερ) με τον αριθμό εξυπηρέτησης του. Ο πελάτης ενημερώνεται για την παραλαβή του γεύματος του από τις ασύρματες αυτές συσκευές τηλεειδοποίησης.
 

Γίνετε ανταγωνιστικοί!

Η επιχείρηση σας γίνεται ανταγωνιστική καθώς οι πελάτες σας απολαμβάνουν τις γρήγορες κι οργανωμένες υπηρεσίες σας! Εξοπλίζοντας το κατάστημα σας με ένα Σύστημα τηλεειδοποιησης πελατών ξεχωρίζεται αυτόματα από τις υπόλοιπες επιχειρήσεις εστίασης και κερδίζετε νέους πελάτες που αναζητούν φρέσκιες και νέες ιδέες, καθώς κι αυτούς που αποζητούν ταχύτητα κι άμεση εξυπηρέτηση.